torsdag 26. juli 2012

Ok,vi har tatt en reise under huden på oss selv her på Landbutikken og er kommet til den konklusjon at vi suger som bloggere! Etter denne lange og traumatiske utforsking av våres indre demoner er vi kommet fram til at pene pyntelige interiørblogger ikke er vår greie.Vi hverken pene eller pyntelige..ihvertfall ikke pyntelige.
For rett å slett demostrere hvor på pyntelig-skalaen vi befinner oss..
Snapshot av dagens outfit vist av Tina,Hot or Not?
Har et av Helene også:
og jammen har vi ikke et av undertegnedes renrasede veskehund som aldri kommer seg på utstilling,mye pga dette:
Ja,det er kumøkk...ganske fersk og faktisk.Selv om man bor på gard er det viktig med det hotteste innen accecories(eller pjank som jeg kaller det)Føler meg helt Paris Hilton når jeg drasser rundt med denne lille blinge boffen i veska..(har stor veske)
Vel,ville bare komme skikkelig ut av bloggeskapet som..ja jeg vet ikke helt men følg med videre!
massevis av skjeletter,hybelkaniner og rusk og rask i våres skap:)
Sender hårballen over til min jobwife Helene..Vi blogges og take care of your hairball:)

Tina Ballerina.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar