mandag 30. juli 2012

Gammelt ræl blir som nytt!

Slår et slag for det fantastiske produktet: KVITMALING! Har du noe som er stygt og fortrinnsvis brunt(brunt er bæsjefarge)så mal det kvitt! I det siste har undertegnede hatt et stort forbruk av dette eminente produktet siden jeg holder på å lage meg nytt kjøkken og så er jeg innmari glad i før og etter-bilder.

Gammal fæl sjenk som samboeren min har arva,dermed kunne jeg ikke bare lage st.hans-bål av den, så vips:

Med kvitmaling blir selv et monster av et møbel smukt og elegant!NB:MÅ være blank!
At det er så blytung og stort at kvinnen i huset ikke får ommøblert det rundt i huset på egen hånd passer mannen i huset helt fint.
Mannen hadde også et ord med i laget når mitt gamle lille shabby og ikke fullt så chic stuebord ble kastet i bilen og ned på Landbutikken for å selges.Man må jo forstå at en mann må ha plass til kaffekopp og laptop(kjøp deg en mindre laptop da vel!) Dermed ble nok et brunt monster funnet fram på låven fra en mere mørkt og dyster periode i livet mitt:

og jammen hadde jeg ikke mere kvitmaling:

At jeg har tatt toppstrøket i dårlig lys og at en 4-åring har dengt det med en malerkost får så være,det er fint på avstand. Den flotte sofaen er kjøpt på Ikea en gang på 90-tallet og er dekoret med diverse vin,blod og snusflekker,synest det er sjarmerende med gamle møbler med mye historie i seg...Og mens vi venter på å få råd til en kvit Ektorpsofa så har jeg skjult klenodiet med et forvokst linduk fra Landbutikken.
Og vips så har undetegnede skrevet et interiørinlegg,kakestykke!
Følg med i neste episode av gammalt ræl blir som ny og døden over gul furupanel med tett med kvist.
Vi blogges og take care of your ræl:)

mvh Tina Ballerina.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar