fredag 27. mai 2011

Du kan vinne et gavekort på kr 300,-!!

Konkuranse på bloggen hvor du kan vinne et gavekort fra oss på kr 300,-!!
Vi ønsker oss flere likere på facebooksida,det kan du hjelpe oss med ved å dele siden med dine venner.


Legg ved en kommentar her etter at du har delt så  blir du med på trekningen av en vinner vi når vi har nådd 900 likere.

Gavekortet kan benyttes i vår butikk på Bjorli eller du kan kikke i våre album på facebooksiden og bestille over mail.Link til facebooksiden ligger til venstre på siden her.

Pga av Facebook sine regler må konkuransen foregå her på bloggen og vinneren blir annonsert her men vi legger ut jevnlig link til bloggen på facebook. Lykke til!

11 kommentarer:

  1. ════ ೋღ☃ღೋ ════
    ~ Delt link med venner! ~
    Ønsker dere en riktig
    GOD HELG!
    ════ ೋღ☃ღೋ ════

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  2. anne elisabeth sønstebø27. mai 2011 kl. 18:04

    Delt link med venner:)

    SvarSlett
  3. Jeg har tipset alle mine Facebook-venner om den flotte butikken deres,
    dessuten er jeg innom både titt og ofte-
    senest i dag...
    Nå ligger den nye Green gate-løperen på bordet og både jeg og blomstergutten min (altså sønnen)ble svært fornøyde!

    Siv

    SvarSlett
  4. Anne Mari Sørumgård27. mai 2011 kl. 18:45

    Har delt :))

    SvarSlett
  5. Min favorittbutikk på Bjorli, har delt på Facebook.

    Tove S. Strømmen

    SvarSlett
  6. klart jeg har delt med mine venner :-)

    SvarSlett
  7. Har delt.. :)dere har kjempe masse fint :)

    SvarSlett
  8. Her var det mye fint, Delt link med mine venner og ønsker dere en fin uke:)
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  9. Her var det mye fint:) Delt link og lagt meg til som følger
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  10. Hehe, ja.. Bilde ble mye kulere enn jeg tenkte det skulle bli :)
    Ser dere har hatt konk.. dere må ordne flere!! :) Har satt dere inn på bloglovin, så jeg stalker dere... :)

    SvarSlett